sobota, 31 sierpnia 2013

Pierwszy jesienny post

Bardzo lubię jesień. Wiem, że nie jest to zbyt popularne, ale zawsze po letnich upałach (bądź deszczach) witam ją jako synonim odpoczynku i uspokojenia. Do tego jesienią dojrzewają moje ulubione odmiany jabłek i inne pyszne owoce. Lato jeszcze się nie skończyło, a ja już szukam jesiennych inspiracji. Pierwszą był pomysł na stroik z jarzębiny, który zrobiłam w starym glinianym garnku :-)


  a drugą... jogurtowe ciasto ze śliwkami z moich wypieków


polecam przepis, ciasto pyszne i proste w wykonaniu

polKa

4 komentarze:

  1. Ja również bardzo jesien lubie i ciesze sie, że nadchodzi , pomimo, że letnim słoncem nie pogardze, jesien ma w sobie specyficzną magię i taką lekką zadumę:)

    Podoba mi sie bardzo ta kompozycja w glinianym garnku.

    Pozdrawiam serdecznie
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bronię się przed jesienią rękami i nogami, ale skoro jutro zaczyna się wrzesień to pewnie się przełamię :). Uwielbiam ciasto śliwkowe, może tym razem skuszę się na to z tego przepisu? pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jesień...za wszystko, i tak jak piszesz dla mnie ro również czas odpoczynku i wyciszenia. Wtedy najlepiej smakuje herbata z cytryną i sokiem malinowym.

    P.S. Bardzo ładny stroik, prosty a efektowny :) Czekam na więcej inspiracji.
    Pozdrawiamy,
    Małe codzienności

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł ze stroikiem jarzębinowym rewelacja. Na pewno będzie dla mnie inspiracją :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...