czwartek, 29 sierpnia 2013

czarne lamperie...

W poprzednim poście już wspomniałam, że chcemy pomalować ścianę w kuchni na czarno. Na razie myśleliśmy o ścianie nad blatem roboczym i kuchenką. Zainspirowały mnie m.in. te zdjęcia znalezione na ładnych rzeczach




Ale znalazłam też w necie takie zdjęcia i nie dają mi spokoju:


I teraz dręczy mnie myśl, czy nie spróbować,
mam więc pytanie do zaglądających tutaj: CO SĄDZICIE O CZARNEJ LAMPERII?

:-)

będę szczerze wdzięczna za każdą odpowiedź

polKa

6 komentarzy:

  1. Czarna lamperia wymusi na Was pewien podział, jeśli chodzi o zagospodarowanie ścian, konsekwencję... I nie jestem pewna, czy nie zaciemnia nieco wnętrza. A duże to Wasze wnętrze i dobrze oświetlone?
    Hm, chyba bardziej podoba mi się jedna czarna ściana. Ta na drugim zdjęciu jest piękna! :)
    Jeszcze trzeba tylko wiedzieć, jak to z taką czarną ścianą jest, jeśli chodzi o sprzątanie, tak mi się coś widzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uwagi, wnętrze w sumie dobrze oświetlone, ale i tak mam opory, że będzie za ciemno. Tak sobie myślę, że może by na początek spróbować tylko jedną ścianę, tę wzdłuż stołu "ozdobić" taką lamperią ;-)

      Usuń
  2. Takie wnętrza mają w sobie wiele uroku i harmonii. Pozdrowienia i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry pomysł. Po pierwsze oryginalnie, chyba nie widuje się tego jeszcze zbyt często w magazynach wnętrzarskich, o naszych domach nie wspominając, a po drugie bardzo praktycznie. Malować !

    OdpowiedzUsuń
  4. Próbować , próbować :) Lamperii wprawdzie czarnej nie mam, ale za to dwie czarne ściany tak- jedną za telewizorem dzięki czemu staje się na tym tle cudownie niewidoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wyglądają! Bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...